onsdag 28 juli 2010

I´m back

I februari 2009 skrev jag mitt senaste inlägg. En väldigt lång tid. Jag borde med tanke på mitt yrkesval skriva mer. Dels för att "hålla igång", dels för att det är väldigt roligt.

Igår spelade MFF mot Fulham. Inför matchen hoppades jag på mycket chanser och bra spel. Det blev en ganska avslagen träningsmatch som mer liknade en träning än en match mellan ett av europas bästa lag förra säsongen och mitt kära MFF. MFF gjorde elva byten om jag räknade rätt. Bara Daniel Andersson och Edward Ofere spelade hela matchen.

I MFF spelade även Yago Fernandez, ett portugisisk mittback som provtränat under en dryg vecka. Han spelade stabilt och enkelt. Jag hoppas MFF presenterar honom som ett nyförvärv innan transferfönstret stänger i helgen.

Idag fyller för övrigt min systerson Charlie 1 år och min vän Mie 21. På lördag är det kalas för båda, dock vid olika tidpunkter och platser.

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar